Friday, March 18, 2005

Wind!

今日はとっても強い風が吹いていました。
Very strong wind blows today.

今も家の外で風の音が聞こえます。
I still hear a sound of wind outside a house.

今日もディズニーランドに行ってきたんですが、風が強すぎて歩くのが大変なくらいでした^^;
I went to Disneyland today, but it was very hard to walk because of the wind ^^;

今日のメダルはグーフィーでした。
The today's medal was a Goofy.

明日はティンカーベルかなと予想しています。
I expect that it is Tinker Bell tomorrow.

だけど明日は仕事が終わるのが遅いので、もらいにいけないと思います。
But because it is late tomorrow that work is over, I don't think I will get it.

ティンカーベルもほしかったんですが。。。^^;
I wanted Tinker Bell, too...^^;

1 comment:

kanon-arai said...

修正しました。
ありがとうございます。
仕事が遅くてさすがに眠いのでBlog更新は昼にしよう^^;
無料BBS借りたので今度設置してみます^^