Thursday, March 24, 2005

It was delicious♪

今日は仕事が終わった後、会社の同僚と食事に行きました。
I went for a meal with a fellow worker of a company after work was over today.

私はお酒が飲めないのでジュースと食事だけでしたが、とても美味しかったので満足しています。
I cannot drink liquor. Therefore it was only juice and a meal, but it was satisfied because I was very delicious.

だけど。。。
But...

ディズニーシーに行くことは出来ませんでした^^;
I was not able to go to DisneySea^^;

(今週はディズニーシーでメダルがもらえます)
(I can get a medal this week in DisneySea)

今日は何のメダルだったのか明日友達に聞く予定です^^
I am going to ask a friend tomorrow what medal it was today^^

No comments: