Sunday, March 13, 2005

Dinner tonight was a sushi^^

今日は一人暮らしをしている妹が家に帰ってきました。
The younger sister who was living alone arrived back at home today.

夜、妹から「まだ仕事終わっていないけど、終わってから待たなくていいように今から家をでて!」と電話がありました。
「My work has not ended yet. However, could you leave the house by car now to come for me?」Because I do not want to wait」It had a telephone call from the younger sister at night.

すぐに家を出発して妹の職場に到着したのですが、妹の準備が出来ません。
The younger sister cannot be prepared though the house is left at once and it arrived at younger sister's office.

結局30分も私が待ってしまいました^^;
After all, I have waited for 30 minutes^^;

仕事は大切だから仕方が無いですけどね。
It is not possible to complain because work is important.

合流した後は食事に行きました。
After having joined the younger sister, I went out for dinner together.

妹は和食が好きです。だから今日はおすしを食べに行きました。
The younger sister likes Japanese foods. Therefore, we went to eat the sushi today.

おすしもデザートも美味しくて満足しました^^
I was very satisfied because the sushi and the dessert were delicious^^

また妹と一緒に食べに行きたいと思います。
I want to put the feedbag on again with the younger sister.

一人より誰かと一緒に食べる食事はとても美味しいですね\(^-^)/
The meal eats with someone is very delicious \(^-^)/

No comments: