Friday, March 25, 2005

Tinker Bell♪

今日はティンカーベルのメダルでした^^
Today I got a Tinker Bell medal.^^

やはりミッキーマウスはプレゼント期間の最後の明日ですね。
As I expected、a Mickey Mouse one will be tomorrow, the last day of the period that can get a present.

昨日は予想通りプルートだったそうです。
I heard that it was Pluto, as I imagined, that they presemted yesterday.

ディズニーリゾートでは天候がいい日は毎日花火があがります。
Fireworks are shown every night at Disney resort on the day when weather is good.

今日は雨がかなり強く降っていました。
It was raining considerably heavily today.

風も強かったので花火は中止です。
And as the wind was strong, fireworks were canceled.

花火を見ることが出来なくて残念でした。
I was sorry that I could not watch fireworks.

明日は晴れるかなあ?
I wonder if it will be fine tomorrow?

No comments: