Monday, March 28, 2005

It is a season of cherry blossoms soon.

今日は雨でしたが、明日からはしばらく晴れるようです。
Today was rainy, but it seems to be fine for a while from tomorrow.

桜の花が咲くのは多分もうすぐです。
Probably it is close that cherry blossoms bloom.

明日咲くかもしれません。\(^-^)/
It may bloom tomorrow.\(^-^)/

私の職場の近くには、お花見が楽しめる公園があります。
There is the park which can enjoy flower viewing in neighborhood of my place of work.

毎年沢山の桜の花が咲きます。
A lot of cherry blossoms bloom every year.

花が咲いたら、同僚とお昼にお花見に行く予定です。
If cherry blossoms bloomed, I am going to go to see cherry blossoms with a fellow worker at noon.

早く咲かないかなあ。

I wish cherry blossoms bloomed early.

とても待ちどおしいです。
I am longing to do.

1 comment:

kanon-arai said...

修正しました。これでいいのかな?^^;
uutan21さんと早くご連絡が取れるといいですね。
すごい!cyatocoさんとご連絡されたんですね! 今一生懸命最初の記事の方から読ませていただいています^^
ここはWeb上の世界ですが、Wada-chanさんのように素敵な友達と出会い、実際にコンタクト取れるようになれるのはとてもすばらしいことだと思います\(^-^)/