Saturday, March 19, 2005

I am still sleepy...

12時間くらい寝たはずなのに、まだ疲れが取れません。
I slept for 12 hours after all. But fatigue yet does not completely disappear.

明日の仕事に備えて、今日はゆっくり休もうと思います。
I prepare for the tomorrow's work and intend to take a rest slowly today.

一昨日から今日にかけて、私が普段使う電車の会社でストライキが実施されています。
From the day before yesterday to today, a strike is carried out in a company of the train which I usually use.

そのため電車の本数が普段より減らされます。
Therefore number of a train is reduced from usual times.

私は家に帰るために乗る電車が予定通り走っているか心配していました。
I worried about whether a train to get on to return to a house ran on schedule.

ですが、その電車は予定通り運行していました。
But the train ran on schedule.

私は無事に家に帰ることができました\(^-^)/
I was able to return to a house safely\(^-^)/


+++ A change point +++


「Links」に「BBS(電子掲示板)」を設置しました。
I installed "BBS(Bulletin Board System)" in "Links".

Wada-chanへ。
私との連絡用に「BBS」を使ってみませんか?
To Wada-chan.
Do not you try to use "BBS" for communication with me?

No comments: