Friday, April 01, 2005

Time spent in commuting

私が今日家に帰ってきた時間は11時ごろです。
The time when I returned to my house today is about 11:00.

会社を出たのは9時半くらい。
The time when I left my company is about 9:30.

私の通勤時間はだいたい1時間半くらいですね。
My commuting time is around 1 hour 30 minutes.

仕事はとても楽しいです。
Work is very pleasant.

だけど会社に通うための時間が長いので、短い時間しか家にいることができません。
But because time to go to my company is long, I can be only short time in my house.

私は通勤に電車を利用しています。
I take the train for commuting.

立っている時は本を読んでいます。
When I stand, I read a book.

しかし、席に座ることが出来ると寝てしまいます。
But I sleep when I can sit down on a seat.

睡眠不足ですね^^;
I am lacking in sleep.^^;

早く寝なくては!
I must sleep early!

おやすみなさい.
Good night.

1 comment:

kanon-arai said...

修正しました^^;
ありがとうございます。
この頃使っているのはYahooの翻訳ページです。
急いで乗せようと思うときほど注意しないといけませんね。

ネットを見ていると結構目が疲れますよね。
お互いに気をつけましょう!