Tuesday, April 19, 2005

Candy

私は最近飴に凝っています。
I devote myself to candy recently.

私の会社の机には、飴が沢山入った缶がおいてあります。
The can which a lot of candy was in is put to a desk of my company.

私は飴が好きです。
I like candy.

飴に限らず、甘いものはたいてい好きです。
I usually like a sweet thing without being limited to candy.

疲れているときに食べる甘いものは、とても気持ちをリラックスさせてくれます。
A sweet thing to eat when I was tired relaxes a feeling very much.

ただ、食べるのも好きなんですが、買うのはもっと好きです^^
But I like eating, but like buying it more.^^

新製品が出ていると、つい買ってしまいます。
When a new product is released, I purchase it carelessly.

だから私の飴缶はいつもいっぱいです。
Therefore canned my candy is always full.

一人で全部食べると大変なことになりますね。。。
I become hard when I eat all alone...

だから私は同僚に飴を食べてもらっています。
Therefore I have a fellow worker eat candy.

私は二日に一度くらいの間隔で飴を買ってきて缶に入れます。
I buy candy once on 2days and put it in the can.

飴はずいぶん同僚に好評です。
Candy is very popular to a fellow worker.

それはすぐに終わってしまいます。
It is over immediately.

全員疲れているんですね^^;
All the members are tired^^;

この飴が彼らの疲労を癒してくれますように!
I pray so that this candy heals their fatigue.


+++ A change point +++

「リンク」に私の写真用Blogへのリンクを設置しました。
I installed a link to Blog for my photographs in "a link".

1 comment:

kanon-arai said...

ちょっとだけ伺ってみました^^
彼女のBlogは共感できることが多いですね。
まだ少ししか読んでないので、これから色々な記事を読むのが楽しみです^^