Saturday, April 23, 2005

Car washing

昨日は遅くまで起きていたので、今日はお昼頃に目が覚めました。
Because I sit up late yesterday, I waked up today at about the daytime.

私はいつも土曜日に部屋の掃除をします。
I always clean my room on Saturday.

だけど私は今日から、それより前に車を洗わなくてはいけなくなりました。
But I must wash a car more before than it from today.

私は今まで主にガソリンスタンドで洗車していました。
I washed a car mainly till now at a service station.

しかしガソリンスタンドでの洗車は車に傷がつくことが多いそうです。
However, it seems to be often that a car is damaged as for the car washing at a service station.

私は前の車は傷がついてもあまり気にしませんでした。
I did not mind by my old car many wounds.

私はあまり新しい車に傷がつくことを気にしていません。
I do not mind that a new car is damaged very much.

長く乗れば、自然に傷はつきますし。
There is a wound naturally if I use it for a long time.

だけど、まわりの人はそうは思わないようです。^^;
But a person of a circumference does not seem to think so.^^;

私はしばらく自分で車を洗うことにしました。
I decided to wash a car by oneself for a while.

車を洗い終わったとき、私はとても良い気持ちになりました^^
When I had finished washing it, I was very comfortable.^^

たまにはいいですね!
It is sometimes good!

1 comment:

kanon-arai said...

SHUUSEISIMASITA^^;
YOKUTSUKAU HYUGEN(MAENIMO NAOSITEMORATTA KIGA...^^;)NANODE KIWOTUKEMASU.

IROIRONA KAKIKATANI KONOGORO KOTTEIRUNNDESUNE.

YOMINIKUKATTAKEDO TANOSHIKATTADESU^^

MAKKANA KURUMAHA ITIJIKI WATASHIMO HOSIKATTADESU!
DEMO SUGUNI AKIRUKATO OMOTTE YAMEMASHITA.
KURUMANO IROHA SILVER DESU.
YOGOREGA MEDATANAIKARA^^