Wednesday, April 06, 2005

Television

私は普段あまりテレビ番組を長時間みることはしません。
I do not usually watch many TV programs for a long time.

私はテレビよりパソコンの前にいるほうが多いですね。
I stay a long time before a PC than television.

だけど今日は珍しく、食事の後ゆっくりテレビ番組を見ました。
But I unusually watched a TV program slowly after a meal today.

テレビを見るのは楽しくて、つい長い時間過ごしてしまいました。
It was pleasant that I watched television and has spent it long time.

たまにはいいですね。
It is good to sometimes do it.

笑って泣いて、少し元気になりました。
I laughed and cried and got fine a little.

明日は仕事頑張るぞ!
I work hard tomorrow!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

私は今朝、光の中で桜の花を少し見ることが出来ました。

I was able to watch some cherry blossoms in light this morning.

桜の花は青空に映えますね。
Cherry blossoms shine in a blue sky.

No comments: