Wednesday, April 06, 2005

Cherry blossoms

今朝は4月とは思えないくらいの寒さでした。
It was the cold that it cannot consider as April this morning.

昨日の夜もとても寒かったです。
It was very cold last night.

今日は暖かくなると天気予報で言っていたけれど、私は桜の花はまだ咲かないだろうと思っていたんです。
Today weather was forecast to be warm.But I thought that cherry blossoms would not yet bloom.

だから桜の木に花が咲いているのを見てびっくりしました。
Therefore I was surprised to see a flower blooming in a cherry tree.

今日見ることが出来るとは思っていなかったので、とても嬉しかったです\(^-^)/
Because I did not intend to be able to watch it today, I was very glad.\(^-^)/

桜の木は夜の闇の中花を咲かせていました。
The cherry tree let a flower bloom in night darkness.

その木の近くには街灯が無く、桜の花が良く見えないのがとても残念でした。
Neighborhood of the tree did not have a streetlight, and I was very sorry that cherry blossoms did not look good.

明日は昼間お日様のしたで桜の花を見てみたいです。
I want to watch cherry blossoms in the daytime tomorrow under the sun.

No comments: