Tuesday, June 21, 2005

[ sora no uta ] Present by arai akino

この前の日曜日、私は新居昭乃さんのライブを見るために横浜に行きました。
Last Sunday I went to Yokohama to watch live broadcasting of akino arai.

彼女のライブに行くのはこれが初めてでした。
It was the first time that I went for her live broadcasting.

私は彼女の歌が大好きです。
I love her song.

彼女の歌はとても切なくて、心に響きます。
Her song is very sad and affects a heart.

透き通った音に乗った彼女の声。
Her voice that was carried on a transparent sound.

それはいろいろなことで疲れていた私の心を癒してくれました。
It healed my mind that was tired from various things.

ライブ会場は私にとってとても素敵な空間でした。
The live broadcasting meeting place was the space that was really wonderful for me.

ただ、入場前にセキが埋まってしまっていたので、立ち見だったのが少しつらかったです。
But it was hard a little to have been standing to watch because a seat had been buried before entrance.

次は指定席を確保したいです!
Next wants to secure a reserved seat!

No comments: