Tuesday, June 28, 2005

I discovered a very good bar!

といっても
Though

それは私の従兄弟のお店なんですけどね^^
It is a shop of my cousin.


この前の土曜日にその居酒屋に行きました。
I went to the bar on last Saturday.

お店には20人くらいは入ることが出来ます。
20 people can enter a bar.

すこし小さめのお店ですね。
It is a slightly smallish bar.

でも内装はとても凝っていて、とても気持ちのいいお店でした。
But interior decoration was elaborate very much, and it was a bar of a good atmosphere.


私はお酒を飲むことが出来ません。
I cannot drink liquor.

この日は車を運転していましたしね。
Because the day I was a driver of a car.

私は目的は美味しい料理を食べることでした。
I went to the bar for the purpose of eating a delicious dish.

彼の作る料理はどれもとても工夫されていました。
The cooking that he made was devised very much all.

そしてそれらはとても綺麗でした。
And that was very beautiful.

料理はとてもおいしかったです^^
Those food was very delicious.


彼は私より1つ年上です。
He is 1 year old older than me.

でも年の差は1つしか違わないのに、彼はもう独立しています。
But though a difference of a year is only one, he already becomes independent.

私は彼を尊敬しています。
I respect him.

彼は私と違って自分だけの力で進むことが出来るんです。
He is different from me and can go ahead by power only for oneself.

もちろん周囲の人たちの協力は不可欠です。
Of course cooperation of a person of circumference is indispensable.

でも彼は自分の意志を貫く勇気を持っています。
But he has courage to carry through one's will.

だから周囲の人たちも彼を応援しようとするんでしょう。
Therefore people of circumference are going to support him, too.

私も彼を見習って頑張ります!
I do my best like him, too!

No comments: